Subject: RE: ID-kaardi kasutajate autentimise arv
From: "Silvia Lips" <[email-masked]>
To: "Marie Pere" <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Feb 2024 10:38:35 +0200

Tere!

Mobiil-ID puhul on arvud alljärgnevad.

Mobiil-ID-ga avalikesse teenustesse autentimised läbi riikliku 
autentimisteenuse TARA:

eID vahend

2020

2021

2022

Mobiil-ID

3 264 029

8 091 019

7 941 924

Läbi DigiDoc4 tarkvara ja DigiDoc mobiilirakenduse on antud digitaalseid 
allkirju mobiil-ID-ga järgmiselt:

eID vahend

2020

2021

2022

Mobiil-ID

2 031 651

3 173 243

2 918 590

Lugupidamisega

Silvia Lips

eID ekspert

Riigi Infosüsteemi Amet

Riigi Infosüsteemi Amet

Pärnu mnt 139a, Tallinn 15169

www.ria.ee <http://www.ria.ee/>

From: Marie Pere <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 28, 2024 12:17 PM
To: Silvia Lips <[email-masked]>
Subject: Re: ID-kaardi kasutajate autentimise arv

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Suur-suur tänu kiire vastuse eest! Kas võiksin paluda ka samu andmeid 
Mobiil-ID kohta?

Parimate soovidega

Marie Pere

On Wed, 28 Feb 2024 at 10:53, Silvia Lips <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere!

Suur tänu pöördumise eest. Seisuga 31.12.2023 oli Eestis kokku 1 121 041 
kehtivat ID-kaarti  (Eesti kodanikud ning EL kodanikud). ID-kaardi PIN-1-te 
kasutatakse autentimiseks. RIA-l on olemas andmed

kui palju kasutatakse ID-kaarti avalikesse teenustesse autentimisel läbi 
riikliku autentimisteenuse TARA.

eID vahend

2020

2021

2022

ID-kaart

5 169 199

11 091 501

10 998 229

See ei näita aga ID-kaardi autentimiste koguarvu, kuna ID-kaardiga 
autentimist kasutavad ka erasektori poolt pakutavad teenused.

PIN-2-te kasutatakse digitaalse allkirja andmiseks. Läbi DigiDoc4 tarkvara 
ja DigiDoc mobiilirakenduse on antud digitaalseid allkirju järgmiselt:

eID vahend

2020

2021

2022

ID-kaart

5 697 151

5 427 878

4 748 964

Lugupidamisega

Silvia Lips

eID ekspert

Riigi Infosüsteemi Amet

Riigi Infosüsteemi Amet

Pärnu mnt 139a, Tallinn 15169

www.ria.ee <http://www.ria.ee/>

From: Marie Pere <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 21, 2024 9:22 AM
To: ria <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: ID-kaardi kasutajate autentimise arv

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Tere!

Kas ma võiksin paluda andmeid selle kohta, kui palju kasutatakse ID-kaarti 
autentimiseks (ükskõik, kas kas PIN1 või PIN2 kasutades) Eestis?

Kokku peaks olema Eestis 1 411 208 ID-kaarti? Sooviksin teada, kui palju 
ID-kaarti kasutatakse autentimiseks (keskmiselt ühes kuus või aastas).

Parimate soovidega

Marie Pere

-- 

  <https://pbs.twimg.com/profile_images/1181939464303722499/z-_OgLAe_400x400.jpg>

Marie Pere

Bid Manager

Scrive AB

  <https://www.scrive.com/app/uploads/2021/01/phone18.png>

 <http://+46722281792> +46 72 228 17 92

  <https://www.scrive.com/app/uploads/2021/01/email18.png>

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  <https://www.scrive.com/app/uploads/2021/01/link18.png>

 <https://www.scrive.com/> www.scrive.com

  <https://www.scrive.com/app/uploads/2021/01/adress18.png>

Grev Turegatan 11A, Stockholm

 <https://www.linkedin.com/company/scrive>

 <https://www.xing.com/pages/scrive>

 <https://www.youtube.com/channel/UCZXGOQiqpZsUc2egqQTs2VA>

 <https://www.scrive.com/g2-review/?utm_medium=email&utm_source=nurture&utm_campaign=g2-email-signature>

 <https://www.scrive.com/g2-review/?utm_medium=email&utm_source=nurture&utm_campaign=g2-email-signature>

 <https://www.g2.com/products/scrive/reviews#reviews>

 <https://www.g2.com/products/scrive/reviews#reviews>

 <https://www.g2.com/products/scrive/reviews#reviews>

Any email and attachments are confidential and are intended only for 
intended recipients. If this email has been sent to you in error, you must 
not copy, distribute or disclose the information it contains. Please notify 
us immediately and delete the email from your system. Emails cannot be 
guaranteed to be secure or error-free as they could be intercepted, 
corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. 
Therefore, we are not liable for any errors or omissions in the contents of 
this email, which arise as a result of e-mail transmission. If verification 
is required, please request a hard-copy version.